191108



Hey gays! Sitter och lyssnar på Celine Dion- oh holy night. Får värsta julstämningen här borta. Innan ville jag bara ha sommar (okej dte vill jag fortfarande) men nu är jag helt inställt på julen! Det snöade ju här i söndags. Var det bara här eller har ni också haft snö? Det är snorkallt här nu.
Vet ni vad vi ska göra imorgon? Vi ska på Saco-mässa. Det är som gymnasimässan fast om universitet (ni vet när man får gå runt till en massa olika stånd som representerar olika skolor.) Sen kan man gå på en massa föreläsningar etc. och få all information man behöver om fortsatte studier överallt i sverige och utomlands. Bra va! Då tänkte jag fråga en massa om Lunds universitet L! Vi fattade ju ingenting av deras hemsida så det här är ju perfekt! Om du vill att jag ska ställa  några frågor åt dig så är det bara att ringa.
Snöiga kramar
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0