trött tjej här borta..

Hejsnan tjejer..

Dte var ett tag sen jag skrev här, antagligen för att jag inte orkar. Jag tyckr dte är lättar att skriva på fejjan:)

S- Krya på dig, det går nog snart över:) Rekomenderar du filmen? haha, jag trode det utalades (jag läste inte rikigt) Twiglitt, alla började skatta åt mig.. Jag har också massor av plugg. SJukt jobbigt. Men vi stöttar verandra. Mitt tips om man inte kommer på att skriva något bra. SÅ kladda ner allt du vet så att du kommer igång. Då får man oftas nya idéer och liknande.

L- ja, det bli nog bäst att kanske åka ner till apollo när ni kommer till mig? Låter det bra? Det är med att du int egillar din kropp osv. Jag vet hur du känner, känner precis likadant. Men jag vet att ingen tycker att du är tjock eller ens mullig. Du har ju inget fett på kroppen alls för sjutton gubbar. Men om du kännder det själv är det svårt att övertyga dig. Du har världens sexigaste kropp:)

F-hittade du någor på stan? Du vet jag ringde och du sa att du skulle till stan.

Jag var på stan med mammi idag, Vi kollade på julkallap till mig och vi hittade en massa fina saker:) åh, vad jag längtar till jul nu.. Vill framför allt  ha loooov. Träffa er,

M- hur går det med ditt eng tal? Inga problem va? Jag mnar du är ju proffs:)

love / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0