Bra Television

Åh F jag har velat se den jätte länge! Nu vill jag se den ännu mer! :D
Snökaos i Sthlm idag. Det är STORM här. Jag skojar inte. Snö snö snö och en väldigt massa snö. Jätte mysigt...när man är inomhus. Lite mindre lyckat när man är utom hus må jag säga. Men hey, jag ska inte klaga, jag är ju inomhus nu i alla fall :)
Ibland undrar jag om mitt liv skulle bli bra tv, som the hills ni vet. Lördags natt skulle i alla fall blivit ett toppen avsnitt i så fall. Drama drama drama! Det var en väldigt lyckad men händelserik kväll med allt från stöld, slagsmål, bråk, oväntade hook-ups, tjuvjakt, polis och en väldigt massa dans och söta pojkar. Bra beskrivning eller vad säger ni?
XOXO
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0