Advent imorgon

Hej tjejer. Sorry för min frånvaro. Livet har kännts väldigt tungt men nu börjar allt lätta upp igen. Jag satsar på att gå ner i vikt, jag mår riktigt dåligt över mig själv. (inte meningen att ni ska skriva "nee du ser bra ut" lalala för jag vet exakt hur jag ser ut)

Här har det varit lite kallt och så men jag skulle vilja beskriva göteborg som en grå slämboll i kanten av ett obetydligt land.
Jag och sebbe firade ett halvår! Det va sjukt mysigt! <3<3 Vi var ute och åt supergo pasta, sedan hyrde vi film bland annat :)

idag ska jag kolla på min lilla lilla syster som ska ha dansuppvisning. Mimi ska dit också. Börjar få upp mysig julstämning här hemma. Älskar juulen.

Vi måste boka resa nu!!! vi måste höras allihopa! eller kan vi ta det över julen hos E? pusssss /L


Kommentarer
Postat av: E

Grattis till ert halvår:)

2008-11-29 @ 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0